Wednesday, January 19, 2011

pagi-ptg-malam

aku gilir2 ngan adik jage mak..tghari tu ak sampai tgk sedare mare ramai jenguk mak..upenye perut mak da tebuk awl pg td..ciannye mak..sane tiub sini tiub..aplg bl doc sik ccuk mak..cian mak..mak sakit..
abih time melawat ak jage mak ngan kakak ak, kak ijah..time2 la bermulanye segala perangai pelik mak..

mak cm xtahan since perot mak ditebuk..die ssh nk baring..siannye mak..die sik cakap..npe skrg cmni, smlm mak bole je baring..
aku sedih tgk mak cmni, mak sik peluk n sandar kt bahu ni..cakap..
" jom bawa mak balik ma...."
same la jge ngan kakak aku..aku tukarkan kain mak biar die rse selesa..tp tiub tu menghalang namun ats pertolongan nurse ak berjaya mnukar kain mak..mak xselesa nk buang air gne pmpers sebolehnye die nk p toilet..ciannye mak..sedih ak rase..mnta izin nurse akhirnye bole juge..

aku tgk mak xtto pon, mest mak penat..ptg2 ramai sgt yg tgk mak..jd xdptla ak nk smbang lame, cm ade pesanan mak..ak pk2 KENAPE MAK NI????

ak tglkan mak slps time mlawat tu bw adik ak yg sorg ni, iyah p kecemasan sbb die dmm da 2 mgu xbek2..lagi sekali adik ak pulak kne tahan sbb ade nanah kt mulut die..jd kene korek..dalam 1 mase 2 keadaan wat hati ak xmnentu..ya allah, tuhan je yg tahu perasaan ak ni..

sttle sume around 11 aku turun nk balik kejap..xmandi lg tau!!smpt la ak jenguk mak jap kt 7a tu, mase2 mak tgh cakap2 ngan adik..even hati xtenang..
balik pon pk mak je...npe hati ni xtenang???

No comments: