Wednesday, March 23, 2011

KESIBUKAN MELANDA

rasenye da lame sgt xupdate blog ni..bz sgt2, dgn sgala permasalahan yg datang, sgt drastik, perubahan yg melanda bukanla semudah yg disangka...hanya tuhan saja yg tahu perasaan & kekalutan ni..smoga aku tabah & sabar dlm menghadapi semua ni...


selama aku bekerja, inilah peluang, yg perlu aku kembangkan..apalgi inilah bidang yg amat aku minati & sgt teruja, syukur, alhamdulillah..walaupon tidak selama mana, tp atas dasar kepercayaan yg diberikan, insyaallah aku akan menjalankan tugas sebaik mungkin..bkn semudah yg di sangka..


permulaan yg baru utk handle staff baru, tanpa kwn2 yg len aku harus berdikari dlm menjalankan tugas..mmg payah, namun aku harap usaha ku berbaloi..sekurangnye mampu membuatkan mereka menjadi staff yg terbaik antara yg terbaik..insyaallah..harus aku selidik & mengkaji even aku masih dalam proses pembelajaran..selok belok syarikat..harap aku sabar melayan kerenah mereka & handle semua kerja...


sebagai head di ST KLANG, aku harap kami dapat menjalankan tugas sebaiknye seperti yg sykt inginkan..harus memberikan sepenuh komitmen, kepercayaan yg di beri jgn di siakan..aku anggap sume ni cabaran getir yg harus aku tempuhi...WISH ME LUCK..


harap2 anak buah aku dapat sama2 menaikkan ST KLANG..kerja keras utk mantain dalam mendapatkan sale terbanyak antara seluruh MALAYSIA..chaiyok2,  bukan nk bangga tp, hehhe...sale kami terbanyak, hepi sgt2..kawan2 di luar sane, jom la mai ST, KLANG..pasti mendapat layanan istimewa daripada kami..jemput beramai2 ke outlet kami, bkn shj layanan sekaligus menjadikan kami ST terbaik..mudah2n, amin..


dan, menjelang hujung bln 4 hingga ke hujung bln 5 aku akan sibuk ngan bengkel & perjumpaan pengedar di seluruh malaysia bersama head yg len..sekurangnye tour ni aku akan outstation sekrgnye 3 ke 4 ari smggu..mmg bz ya amat, kje pon byk, laalala..layan jela..cian kt buchuk mama, kene tgl..mama kje ye syg, bkn tok org len, tok FARISH jge..sabar ye syg...


nmpk ghaye, jarang2 la aku update blog ni..if berkesempatan, pasti aku akan update..hee...korg klo nk beli brg st info aku k..luvuguys.................mmmmmuahhhh

No comments: