Friday, March 11, 2011

PANGKAT & SAHABAT

NAIK PANGKAT???


mmg suatu yg menggembirekan..tercabar dgn tugasan yg akan diberikan, itulah yg aku impikan..tp andai itu xdpt dikongsi bersama teman2 len sehinggakan terpakse melepaskan yg lebih berhak itu tidak wajar bagi aku..sdngkan mereka org lame..bukan pangkat yg aku kejarkan..


mereka yg lame kene transfer ke KL?aku??sorg2 kat cni manage di sini bersama org2 baru?giler ape..dgn saper aku nk refer sdangkan aku masih baru di sini..sakit otak memikirkannya..ade hati yg perlu aku jage..aku xnk jawatan tu klo mereka pergiii...ssh senang kami di sini, bersama..br kami nk hepi xde spe yg ggu..xkn aku nk percayekan seorang yg kurang aku kenali sedangkan aku sudah bersama mereka even xlme..tp kmi setiap hari bersama..mereka tidak tahu...kenape ade yg mengganggu..mgkn aku masih belajar di sini...


hari ni, mereka letak surat perletakkan jawatan..kenape cmni???waaaaaaaaaa...


tapi..., 
aku bukan jenis kawan yg mengkhianati...aku bukan dalam kategori itu..TOLONG..buat mase ni, aku harus teruskan di sini..ade komitmen & tggungan..aku harap mereka juge akan stay di sini..aku berharap akn berlaku suatu PERUBAHAN..rombakan yg besar, bkn terlalu mudah utk ditafsirkan..


tapi, suatu hari, aku pasti akn mengundurkan diri..bkn mengalah..tp jika skng mereka berbuat demikian xmgkin suatu hari nnt mereka akn buat aku sama spt mereka juge...andai de offer better, mmg aku xpk lame...cau cin ciiiii...


p/s: klo kwn2 tau de job ksg gtau sy k..
sy buntu sgt2..bg sy mereka sgt berharge..tnpe mereka siapalah saya...bkn pangkat yg sy kejarkan...harap mereka sabar...iluvuguys..mmmuahh..

No comments: