Friday, March 04, 2011

YG TERSIRAT..

kebiasaannye, setiap pgi rhaye kmi akan berkumpul bersama tok mengambil gambar family tp xtau kenapa sjk pg rhaye2 mmg kami lgsg xberpeluang bergmbar bersama, mmg pelik..ade saje..smpi kmi pon terlupa nk bergmbar..


cm, mse rhaye ke 2, kmi mmg ke banting mak ttibe minta mik gmbrnye bersama kakaknye..mak mmg pyh cket nk mik gmbr, tp ntah knp ni die plak yg request..xpk pe, sbb sll mmg aku yg tkg mik pic kan..smpi aku sndri pon xde pluang mik gmbr ngan mak, xke pelik..smpikan aku ajk mik gmbr family kt kedai pon lgsg xsmpt, apakah???


da terjadi br aku pk semua ni, mmg xperasan..upenye da lame cm kite xsedar kan..menyesal pon de, bl tgk smule pict2 lepas..jgnla smpi de yg terbuang..cm bmmp pon de, di usia aku 26 thn mak aku da xde..caye ke xni?masyaallah..jgnla aku cmni..xdpt bygkan rhaye thn ni, 
tiada lagi daging kicap mak, kuah sambal mak yg sedap tu..sape nk masak?xde makne...sedihnye..thn ni spttnye 1st rhaye belah hubby, tp...ntahla, xbncg lagi..


sekurangnye ade la 1 pict ni kmi smpt mik mase kt uma dik mak kt andalas..kt cni la kbtln sme de n bkumpul..



No comments: