Saturday, May 28, 2011

adakalanya aku ini terlalu mengikut perasaan

dpt gk luah kat abah..
ema rindu sgt mak..
tp abah kate..
"klo ko sedih abah lagi sedih"


dalam nada gurau abah ckp mcm2 tok gembirekan hati ni..xmampu ak tahan aku menangis sepuasnye di ofis, mujur ade bilik, tp xpasti staff aku nmpk x..malunye..aku xkuat..


aku tau, abah xnk kami rase sedih sgt, tgk abah kuat tp hakikatnye??abah nmpk da kurus sgt..ciannye abah..


tp hati aku xtertahan..beberape hari ni ak sik menangis je..
xtertanggung perasaan ni, mest korg rase bodoh btl aku ni xle terima kenyataan ni..
aku menerima ketentuan tuhan cm adakala aku rase sgt mmerlukan & rindukannya..mgkn kerana kami xpernah terpisah aplg aku rapat ngan mak..tuhan je yg tahu..


aku selalu cube hepikan diri, buat2 bz supaya ak xterase sgt...tp, hanya luaran..hati aku...harap aku mampu bersabar atas dugaan ni..


"ya allah, tabahkanlah hatiku ini dlm mengharungi liku2 kehidupan yg bakal mendatang..sesungguhnye, aku msih mempunyai keluarga, suami & anak yg akan aku didik.."
syukran, masih di beri nafas utk melihat, merasa di bumi yg hanya pinjaman ini..


harap aku tidak terleka....


hanya bait2 cinta yg aku ingin ungkapkan buat ibu tersayang....


ISMAIYATI BT SUPARMAN..


ku panjatkan doa, buat ibu moga tenang di sana..aminyarabbalalamin...

No comments: