Thursday, January 20, 2011

KENAPA????



kenapa sll dipersalahkan???sdangkan aku manusia biasa, ade hati ade perasaan..
adakala hati terusik, punya perasaan sedih namun itu semua aku pendamkan..ape yg aku rase terkadang aku hanya mampu terdiam terpikir, kenapa begini??

aku harap aku dapat berkongsi suka duka di samping yg tersayang, kawan2..tp mgkn hanya org yg benar2 faham diri ini akan memahami..& bukanlah dengan semua org dapat aku luahkan, hanya yg terdekat..andai sebaliknya, ape yg mampu aku lakukan??memaksa??xmngkin...

aku pon xpernah mengharapkan org memberi sepenuh kepercayaan pada aku, tp sekurangnya adalah sekelumit perasaan itu untuk aku..bukan hanya untuk menyalahkan apalagi persalahkan..ntahla, bingung juge ak rase, sakit ati pon de bl diperlakukan cmni...ape salah aku??

kenapa aku perlu jadi org lain sedangkan aku cmni...jadi terimalah aku seadanya..bukan dengan menyakiti aplagi memberi tuduhan...aku selalu di pergunakan kawan2 demi kepentingan mereka, tp xmengapa..smpi bile mereka mampu melakukannya...kite tgk, tuhan tu maha adil..setiap perbuatan pasti ada pembalasan..

kerana aku juga bukanlah sebaik2 perempuan, punya kelemahan & kesilapan...jahil, bukanlah sebaik2 umat...ya allah, maafkan aku..berikan hamba mu ini kekuatan dalam menempuhi kehidupan ini..namun aku punya harga diri..& hati ak punya rase mmberontak apabila sering di perlakukan begitu..namun, aku pasrah...
xbermakna aku berdiam aku tak keysah ape yg kamu lakukan..gunung berapi pon meletus aplgi aku ni, manusia biasa...

saat ni, aku rase sunyi aplg hilang org tersayang yg aku sll meluahkan perasaan..rase kosong, hanya tangisan yg dapat meluahkan semua...knp xde yg memahami?????

No comments: