Tuesday, March 01, 2011

IMPIAN

em, ini impian saya..
klo de rzki kite nk buka 1 butik@ 1 kedai..nk jual mcm2, dr pakaian, tudung, kosmetik, ish2 mcm2la..skng ni br nk mula dr bawah..biz kecik2, klo de rzki lbh2 insyaallah..msh kne blaja..hehe..dok srvey2 segala..skng ni modal pon kecik2 je, klo la de modal lebih...ishhhh..


de ssape yg sudi bg saya modal ke?hehe..


wish me luck!!smoga impian saya dimakbulkan tuhan..dengan restu arwah mak, mudah2n ape yg saya impikan akn menjadi kenyataan!!


saya sgt mengharapkan sokongan dr kawan2 semua..dengan adenye sokongan kalian, insyaallah..


harap2,
segalanya akan termakbul, amin


smoga tuhan memberi saya ketabahan & kekuatan dalam menghadapi segala keperitan & kesusahan ini agar suatu hari di beri limpahan rezeki & menjadikan impian saya tercapai..

No comments: