Sunday, November 13, 2011

menjelang alaf baru

salam, selamat berhujung minggu semua...

agak lame xmbelek blog ni..da bersawang rasenye ye..hihi..
untuk permulaan di hujung minggu ni, xde pe yg nk dceritakan pun..even terlalu byk kisah pahit manis di sepanjang bulan ni..tapi xpelah..

kesibukan yg melanda membataskan segala..jadi, untuk menghilangkan serabut pale ni bwla buah hati pengarang jantung @farish hakimi g jenjalan..cian uchuk mama ni..

jenjalan2 mcm da jd habit mesti menyinggah ke kedai buku..klo le sume buku nk beli..smpe en hubby sll mmerli novel lagi??nk wt cane..da minat..tp kali ni xbeli novel la, nmpk yg lebih penting n harus aku adekan..apekah??jeng jeng!!!


pandainye uols..
yes, diary..
aku mmg suke menulis, dan itulah kebiasaan utk setiap tahun..xpela even awl sebulan, bukan lah tidak sabar utk membuka lembaran baru 2012..tp sejarah utk 2011 terlalu pahit utk aku lalui..belajar dari pengalaman begitu mematangkan diri kita..setiap yg berlaku adalah ketentuan darinya & kita sebagai hambanya harus sabar & percaya dgn qada & qadar yg ditentukan olehnya..smoga tahun akan datang, adalah lebih baik dari sebelumnya..kerana segalanya adalah dari kita & kita sendiri yg mencoraknya..jika baik, baiklah..jika sebaliknya, wallahualam.........

No comments: