Sunday, November 13, 2011

no bukan sekadar angka!!!

no bukan sekadar angka???

kenape ea??
di sepanjang perjalanan hidup korg, da bpe byk no tel yg kalian penah guna??jgn tipu ea..
napela ttibe nk cakap no ni, pe kes??

sebenarnya, aku de 1 no yg paling aku suka dan itulah no pertama yg aku penah beli n gune dengan hasil gaji pertama bekerja selepas SPM...tp sedih, mase belaja dlu roomate aku curi wallet include sim yg aku smpn di dalamnya..nk mik wet amik la jgn la mik sim ku sekali...sedih sgt sedih..plg cedih bl ak nk amik blk no tu da de org gune...mane bolehh....apepon no tu tgl kenangan je..

012-6056664
(cantik x no ni?)
mahal tau ak beli no ni..RM168..no sahaja..msh smpn lg kotak tu..(wat kenangan)
sebab saya mmg suka no 


ps2 hubby belikan no..
016-3706414
hilang juge sbb teman kawan g jmpe kawan die, 
kawan die pnjam phone terus rembat hp aku, hampeh btl..time2 aku br je 2 ari pki hp baru..hasil wet kje mase cuti sem..sabar jela kan..dugaan..

skang, pki la no len..
aku de gk tel no lame aku tu, saje try la kot2 la le bli lik no tu kt owner yg pki skang...aku mmg gler, bnde yg aku sayang...tp die xangkat, n de gak msj..tp xpelah..segan pulak...
tp, dalam hati ni keinginan membuak2 inginkannya!!! wa...............

kerana bg aku setiap no itu adalah bermakna..kerana dr no itulah kite selalu memperingati sesuatu..
bygkan kalo kite xde tarikh lahir??pasti kite pon tertanya2 bl kite lahir dan berape umo kite skang..btl x?
fikir2kan...anda juge pasti teruja...(^;^)

No comments: